Galen natt ,


Hej. Blev inget inlägg igår. Hann inte med det. Jobbade och va det dags att göra i ordning sig för Jordgubbens. Blev förfest hemma hos Alex , men en massa folk ! Va trevligt. skulle va nykter , bestämmt mig för att vara det. Men framemot halv 11 va jag på't ändå. Varför blir man så sugen när alla andra skrattar och har skoj ? Man kan väl ha skoj ändå. tydligen inte. Så tog mig några groggar :) Vid 12 tiden gick vi ut. Svårt att välja mellan öltält eller Kronan. Men det fick bli Kronan. Lite billigare! Kan inte påstå att jag hade så jätte skoj. Tråkigt folk. Så gick ut vid halv 2 , betydligt roligare ute än kronan. Vid 4 tiden vinglade vi hem till simon där han självklart skulle ha efterfest, men den va la inget att hurra för. Vid 6 somnade jag. Jag är så jäkla trött & snart skall man iväg och jobba. Igår sov jag 2 timmar tror jag & inatt ca 4.

Ledig i morgon , soooooooova. I need that !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0