Blååååååååser ,


De är typ storm ute. Men skönt med lite kallare luft .. Skulle ju cyklat till geneviken idag med Mami. Men blidde aldrig så. min allergi pallade inte riktit det idag. kliat sönder mina ögon helt idag, känns som sandpapper nu. Näsan rinner och nyser konstant. Sommaren är underbar, men tänk om man bara kunde slippa denna allergi. Iaf gräset ..
Men har ändå vart hemma och solat lite. Fick rotat fram min cocosolja åh jäklar vad jag brände mig ännu mer, Inte bra. Men det posetiva är ju att man får färg efter det röa :) Men satan vad det bränner nu.

Sen åkte jag bort till Gymmet och va med på core, sen sprang jag på löparbandet och körde lite på gymmet. Gött, längesen jag tränade nu. Så nu skall jag ta och göra mig en ostfralla och smootie. sen blire duschen ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0