Ännu en dag paserad ,


Då va denna Lördagen också borta. Kom hem i från jobbet för en stund sedan. De va lugnt idag. Väldigt lugnt ! Men ibland är det lite skönt det med. Jag är alltid så jäkla hungrig när jag kommer hem så rotade fram knäckebröd och Icecoffe som jag äter/dricker nu. Gott!


 
Mina vänner är ju i Alingsås på Potatisfestivalen. Typiskt att man skall jobba när det är roligheter på G. så ja kanske får ta och gå till Trubaduren på Calzone sen. Man vill ju inte sitta hemma en Lördagkväll själv. Godis vill jag ha med. Men får klara mig med Vattenmelon , nästan lika gott de med.

Jaja. Ska nog fixa i ordning mig lite nu för att gå till Trubaduren.
Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0