Twilight.


Den hyrde jag & Mariella igår. Så nu är jag kanske inte sist längre med att kolla på den. Men den va riktigt bra! Man blir lite små kär i killen, en sån där kille alla tjejer drömmer om, om man kollar på beteendet. Efter film kvällen igår så va jag chafför till stadt. Trodde aldrig jag skulle komma fram. Va vattenplaning över allt och de gick knappt att köra. Men tillsut så, va där i 1 timme sen va de slut. Hamnade på någon efterfest & somnade runt 6.

Idag har jag bara kollat på Twilight, igen. Va tvungen, jäkligt bra. En sån där film man kan kolla på hur mycket som helst. Samma som, A walk to remember. Men man blir lite små depp när man kollar påt , för såna killar finns bara på film, tyvärr.



Jaja. Vilken tjöt, skall åka och käka snart sen hämta en grill.
Ha en bra Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0