Turkisk peppar.


Sitter jag just nu och käkar, yami. Pappa va snäll och hämtade mig på jobbet idag. Innan jag klev ut frågade jag.
- Ser du inte att jag färgat håret igen?
- Jo, och varför har du gjort de för?
- öh, jag tröttnade på att vara blond. Ser nog mer vuxen ut i brunt tror ja ( stolt )
Pappa skrattat och ler stor.
- De tror du bara.

Jahapp. Pappa är nog den ända som inte tycker att jag passar i brunt & kanske mormor. Hennes första kommentar sist jag var brunhårig va att jag såg ut som en zigernare. Haha! Vilken omtänksam familj jag har. Fast dem gillar mig nog ändå d;

De va allt jag ville.
Nu ska jag ta mig en powernap.

Kommentarer
Postat av: Alma

haaha.. typiskt roffe.. men jag tycker att du är superfin faktiskt i brunt hår=) å vilken tur att jag hittat din blogg ;)

2009-07-09 @ 18:45:20
Postat av: Frida

Svar alma : haha ja, de är typsikt roffe (; Jaså, alltid roligt om någon mer läser den. Hur hittade du den ? :D

2009-07-09 @ 20:42:33
URL: http://sitruslime.blogg.se/
Postat av: Alma

Det var du som sa den till mig för ett bra tag sen, men sen glömde jag helt bort den.. men nu hädanefter ska jag gå in och läsa den så fort jag är inne på datorn, så fortsätt att skriva du =) Puss

2009-07-10 @ 10:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0