Tråkväder.


... Tråkdag. De ända vettiga jag gjort idag är att jag vart på Personal möte och försökt kommit med nya idéer. Sen har jag färgat mitt hår. försöker vänja mig med mitt bena. Ser OK ut, men bara ok. varför ser det bra ut i mörkt hår med inte i blont? konstigt. Sen har min dag vart helt meningslös. åskade nyss här som fan. Tillomed så datorn stängde av sig. Så satt ute och kollade på allt regn och alla blixtar. Men nu börjar en bra film på 6an så ska kila. sen sova, jobb tomorrow.

Ha en bra kväll.

Good shit ,
Hit the floor - Big Ali feat Dollarman.


Kommentarer
Postat av: Natalie.R

haha ja fan vad gött det hade vart, party hela veckan ;D

2009-07-08 @ 12:33:11
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0