Tack ,


Hade en bra födelsedag igår. Jag och mamma gjorde ju Löjromsbakelse och dem blev riktigt bra. Mormor och morfar va på plats, Pappa & hans nya likaså. Bror & andreas. Alltid lika trevligt att träffa alla samtidigt.
Fick massa bra presenter med.
- 1000kr på Gina tricot, super bra. Det behövdes verkligen.
- Presentkort på sminkaffär.
- Massa tomma cd skivor + dvd skivor utav bror.
- Pengar.
-Kläder


& utav Hun' så fick jag presentkort på Cindy's beauty box. Där dem börjat med skönhetsbehandligar. Överlycklig blev jag. så nu skall jag bara bestämma mig vad jag skall göra med. Finns massa att välja mellan ju. Allt från, Ansiktsharmoni, Permanent fransk manikyr, chokladmassage, spa predikyr och massa massa mer. Så de va en riktigt bra present. den skall jag njuta fullt ut.



Nu skall jag åka och köpa mig något fint för mitt presentkort ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0