Skit väder!


Hej. Kom precis hem i från jobbet & idag fick jag cykla hem. Det tog allt emot. Jag drog ut på det hela tiden. drack lite kaffe för att samla energi. Lät klockan gå, drack lite mer kaffe tills jag insåg att jag får helt enkelt cykla idag. Motvind och pissregn. Alltid lika roligt! När jag väl kom hem va det bara att slänga av sig kläderna och på med myskläder. Så idag blir det film kväll och tvätt dag.

Jag känner mig lite som en tråkig gamal kärring som inte kan göra nåt. Men det hinns inte med. Jag är 21 år och knappt gått ut på någon fest denna sommaren. Suck! Blev ju ingen torsdagsklubb igår heller & nu är det slut. Men jag får se fram emot hösten. då skall de partas (; 
Men denna helgen är jag faktis Ledig. Helt otroligt! Så i morgon blir det en heldag i Göteborg med Hun' och senare på kvällen blir det kanske cykelfestivalen med Mariella. Får se vad vi hittar på :) men lutar ditåt.

Ne skall gå och tvätta nu.
Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0