sandpapper till ögon.


Hej. Kom hem i från jobbet för en liten stund sedan. cyklade idag, lagom kul när ögonen blir blodsprängda av all allegi som flyger in i dem. Sen är jag inte jätte glad över att cykla klockan 7 på morgonen. Men eftersom inte cykeln får plats i bilen och vi har inget drag så är det bara att Le och se glad ut & göra det. Just nu har jag kliat sönder mina ögon helt. Känns som sandpapper som river i dom och liter med grus varje gång jag kliar och det går ju inte att låta bli heller. Panik! 

Blir nog regn snart skulle jag tro. Tryckande hetta och det är alldeles mörkt på vissa håll & kanter. skulle faktis va gött med lite regn så man kan andas friskt igen..

Jaja, nu skall jag lägga mig och vila en stund.
Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0