Over the rainbow,


Hej, Slutade jobbet för en stund sedan. Hinner typ bara hem innan man skall sova sen är man där igen. Att gå upp klockan 6 i morgon lockar inte speciellt mycket. menmen, That's the life.

Dem flesta är nog på Fallens i detta läget. Jag tycker inte de är någon jätte hit. Så det kan kvitta. Har nog aldrig haft skoj där. Regn regn varenda jäkla år. Förra året stod jag under ett paraply hela kvällen, käkade sockervadd och va pisseblöt om fötterna. Så det lockar inget alls, jag är inte de minsta ledsen över att missa de.

Fyller ju föresten år snart,
De som står högt på min önskelista ;
- Presenkort på kläder. Stort behov av kläder. Vill ha massa kläder.
- smink.
- Ny klocka, lite större.
- Mobil.
- Solariumkort.

Nu blir det sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0