Marknad.


God morgon. Gick upp vid 10 tiden, käkade lite och sen gjorde jag i ordning mig för att gå på marknaden. När jag kom ut vid vägen va de lång kö och de stod bilar parkerade över allt. Juli marknad är ju den populäraste och de märkte jag nog också. De va tjockt med folk, man kom knappt någonstans och alla knödde sönder en. Men fick iaf köpt mig lite nya blommor, De va ju de jag skulle köpa så. Och såklart polkagriser. Tradition liksom. GottGott! sen orkade jag inte mer.




skall snart fixa lite lunch för klockan 3 börjar jag jobba.
Men först blir det städa så nu åker musiken på för fullt !

Kommentarer
Postat av: linnda

tack för kommentaren gumman <3

2009-07-29 @ 15:12:31
URL: http://linndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0