Magsjukan.


De trodde jag att jag skulle få igår efter torkat spyor på jobbet och andas in den ljuvliga lukten. Höll på att spy själv genom att bara känna lukten. fyfan! Vilken otroligt underbart jobb man har. haha! Men som tur är så är det bara inbildning jämt. Bara för en spyr så mår alla illa sen. Idag har jag delad tur. Suger verkligen! 7-13:30 & snart börjar jag igen. Halv 6 till hav 10. Hatar verkligen dessa delade turer. man bor i stort sätt på jobbet. & inte hinner man göra nånting när man kommer hem heller, Lite mat och vila typ.

Vill ut och partaja lite. Knappt vart ute på nånting i sommar. Inte en ända måndaxklubb, inte fallens, inte lipz och EN torsdagsklubb. Får se om det blir denna torsdagen då. Men såklart så börjar jag 7 dagen efter. Jaja, jag har ju hela hösten på mig. 

I morgon är det löning, Ledig, smörgåstårta och jag hoppas på lite fina packet :) kan de bli en bättre dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0