Lördag.


Idag är man lite små trött. Hamnade hos andreas föräldrar igår. Va över hos deras granne. Tjötade skit, kollade på när grabbarna arbetade, lekte med barnen och sen blev det grillning på kvällen/ natten. Trevligt! Så var nog inte hemma fören vid halv 3 eller nåt. & på vägen hem så körde jag på en stackars hare. Den sprang rätt in i däcken och sten dog. Den va inte ens blodig. sen fick vi oss en gott skratt. Ibland är vi störda, men de kanske ja inte ska berätta här ;)  haha.



andreas hoppas stutsmatta med barnen och Käthe.

Nu jobbar jag denna helgen. Böjar 2 idag till halv 10 och i morgon delad tur. Sen är jag ledig två dagar, skönt!
Nu ska jag till affären. Ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0