Kommer inte på någon rubrik ,


Sen sist jag skrev så har jag sovit. Sten somnade i sägen, sen vaknade jag när a kom hem och jag vaknade en av puss. Växlade några ord sen somnade jag igen. vaknade av att jag svettades som en gris och mådde illa. De gör jag alltid när jag somnar mitt på dagen och sover en stund. wierd! Känner mig lite små sjuk så mkt jag sover, men de är nog bara allergin och denna jäkla värme.
Cyklade till affären för att köpa lite mat och äta nu ikväll. Blev Gravadlax, färskpotatis och hovmästarsås. Rätt gött! Länkar tills jag får börja tilllaga det. Men måste vänta på ändy.

ush, att sitta framför datorn börjar bli rätt trökigt. sitter nästan aldrig här längre. en Halvtimme max, sen äre bra.
Så nu ska jag göra nått vettigare. skala potäter kanske?


Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0