Kantis !


Hej igen. Sen sist jag skrev så har Jag och andreas vart ute i skogen med christer och plockat kantareller faktis. Lite mysigt att gå omkring i skogen. Hittade lite smått i början, inte så mycket att ha. Men sen åkte vi till en annan skog där Hun och hans Pappa hittade betyligt mycket mer. Jag gav upp efter en stund så jag plockade blåbär. De fanns det iaf mycket utav och det fanns över allt. Men det blev iaf en halv kasse med kantarellisar. 

Men nu sitter jag här hemma igen, själv en Lördag kväll. Så trött på att va hemma så de finns inte. Vill bara försvinna härifrån. Men inget finns att göra tyvärr ;S så sitter här med min godispåse och skall snart kolla film. skulle vilja se Twinlight igen. Men den har jag ju tyvärr lämnat tillbaka. Jag är fast i den!


Kommentarer
Postat av: almis

Jamen var är du ? varför kommer du aldrig hit frajda? puss

2009-07-11 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0