Gillar läget ,

Ledig idag, gött. Så vad har jag gjort denna lediga dag då?
Klev upp klockan nio i morse. Då var det skinande sol ute och jätte varmt. Käkade frulle ute och sen slänge jag på mig bikinin och solade fram till kl 12. Sen kom alla moln. och vart fan kom dem i från? Först klarblå himel, en halvtimme senare vad det moln över allt och lite regn. Så tog mig en promenad bort till Pappa, Lånade bilen och åkte till gymmet för att träna lite. Sprang 20 min på löparbandet, sen va jag helt slut. Men efter en stund vila så körde jag lite styrkepass med. Riktigt skönt att få träna. Va ett tag sen nu.

Nu blir det dusch, sen laga middag tills Hun' kommer hem.
Potatismos, Fiskpinnar och spenatsås. Är det bara jag som älskar spenat. Ingen annan gör det känns det som, som jag känner iaf? De är ju hur gott som helst ..

Kommentarer
Postat av: Natalie.R

Spenat är goott:)

2009-07-22 @ 15:00:16
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0