Blogg, dead ?


Tappat glöden? Känns lite så. Inte alls kul att skriva här längre. Viktigare saker för mig och sen får man aldrig en enda kommentar heller , it sucks. är jag så tråkigt, skriver jag om så ointressanta saker, mer bilder kanske? Jag vettefasiken. Just nu har jag ingen bra skriv lust iaf. För vem/vilka skriver jag för egentligen. Dum fråga, ingen som svarar ändå (;

Igår var jag i Trollhättan en sväng iaf. Fick köpt mig ett par jeans short och en klänning. Väldigt sommrig klänning. Nu när jag tänker på't i efterhand så undrar jag om jag kommer gå med den ute, bland massa folk? Den är väldigt färgglad om man säger så. Men Jag gillar den. Lägger väl in bilder någon dag, när jag orkar ta dem.

Nu skall jag äta upp min sista choklad. Frulle, jäkligt nyttig sådan.


Vattengympa sen så. Lite kärringvarning på det. Men de blir nog skoj!

Kommentarer
Postat av: janika

jag läser alltid men är väääärdelös på att kommentera :D

2009-07-05 @ 13:53:44
URL: http://mumintrollska.blogg.se/
Postat av: Adde

jag håller med ovanstående, jag brukar läsa din blogg :P

2009-07-07 @ 11:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0