Beslutångest ,


Hej. Kom precis hem. Jobbat klart för idag. Gött! Nu har jag 8 raka arbetsdagar framför mig. sen är jag ledig i hela 2 dagar, sen jobbar jag helgen igen. Vilka underbara arbetstider man har. Jaja, lite cash är aldrig fel.

Torsdags klubben idag. Dra dit eller va hemma? Jag vettefan. Är det ens något roligt folk som skall dit? känns som det bara är knattingar som kommer åka dit. Sen behöver jag hålla i mina pengar lite. Men får tänka på detta ett tag så får vi se vad det blir ikväll. Men lite kul hade det allt vart ! Jobbar ju trots allt kväll i morgon. Då kan man ta sig en drink eller två. Får tänka på detta som sagt ,

annars händer det inget vettigt idag. Åka och simma sen och sola :)

Denna goingen köpte jag igår föresten. Den borde ni köpa om ni vill dricka nånting riktigt gott. Lite nyttig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0