What a wonderful world.


Har tillbringat någon timme med att rota i min garderob efter kläder jag kunde ha på mig idag. Jag är trött på mina kläder , bara samma visa varje dag. Men tillslut blev de stuprörs jeans med en blå/vit skjorta nerstoppad och bälte. De får funka för dagen och en slarvid uppsatt tofs på huvudet. Men kommer säkerligen byta senare igen.
Jag är väldigt sugen på att träna idag. Men har absolut ingen lust att åka bort till Grästorp. Kunde de inte vart lite närmare , eller bara lite roligare väg. Får vänta tills nästa vecka helt enkelt , eftersom jag har fult upp i helgen och inte hinner med de. Kanske blir kronan. När man har fribiljett och allt. Då får man ju passa på! Call me , om någon har lust att hänga med :) Då blir jag glad

Nu ska jag slänga i tvätt i tvättmaskinen och lämna in ett par byxor jag ska sy om.
Puss!


Very old pics.



Kommentarer
Postat av: natalie [md]

jag är på om du vill till kronan :) fribiljetten måste ju utnyttjas ;D haha

2009-01-29 @ 19:11:09
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0