Vilka armmuskler jag får.


Idag har de hänt grejor. Jag och andreas åkte till Grästorp i morse vid 12 tiden ungefär. För att hjälpa mamma att måla i de nya gymmet. Så vi har spacklat , slipat och målat en jäkla massa väggar och stolpar idag. Men de va gick faktis hyfsat fort och de va kul med :) Jag tog inte pause en ända gång under dom 5 timmarna vi var där. Så de kan ju bara tyda på att de var 5 roliga timmar. Sen åkte vi hem till Tumleberg för att fråga andreas Pappa om lite mer målarfärg som min mamma kunde få köpa av han sen blev vi kvar där en stund. Käkade lite mat och kollade även lite hockey. Sen hemåt ! Som va riktigt skönt att få komma hem. Kände mig äklig i håret , trött och allmänt sleten. Så de blev ingen alex för mig ikväll. Men Hun' är där en sväng på förfesten iaf. Sen kommer han hem och gör mig sällskap resten av kvällen.

De va min lördag de. Rolig och slitsam.
Men gymmet blir nog mega fint sen tror jag när de är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0