Uppe med tuppen.




Idag är jag uppe tidigt för en gångs skull. Kanske beror på att jag börjar jobba klockan 10. Men i vanliga fall brukar jag gå upp en halvtimme innan jag börjar och ha jätte bråttom i slutändan. Men idag gick jag upp redan vid 7. Körde andreas till jobbet & sen gick jag och vilade till halv 8 ungefär , då jag tog en dusch för att piggna till lite. Sen blev de kaffe och Havregrynsgröt. Men nu är liksom bara klockan 9 och jag är redan klar med allt. Typiskt! Hatar att vänta på att få åka någonstans. Aja , Kanske hinner med Marknaden en sväng innan jag börjar. Där har jag inte vart på år och dar.

Ska ända min tvätttid jag hade idag. Sen kanske de blir Nbro en sväng.
Puss , so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0