Trött a la frida.



Jag är så jäkla trött i min kropp. ingen ork till nånting , mina tankar står helt still , bara en stillblick rakt in i väggen. Jag har nog sovit för mycket. Igår sov jag till halv 12 , sen va jag uppe några timmar. Men vid 4 tiden la jag mig i sängen och kollade film. Sen låg jag där tills de va dags att sova igen. & mina ben bara värkte och de svart att ligga still för jag legat så mkt och skrek efter att jag skulle röra på mig lite. ååååh! Jag är trött på de här nu. Som tur är ska vi till Tumleberg idag. Några timmar iaf till att göra nånting annat :)

Idag måste jag gå ut och gå. annars sunkar jag bort ännu mer.
Nu blir de makeup , Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0