Trollywood.


Jobbet gick bra. Va ute första rundan så de va mest bara att åka omkring i bilen och softa!
Sen har folk ringt från alla håll och kanter hela kvällen. Haft lite svårt att svara jämt när man har fult upp med arbetet också. Men de blev ingen Trollhättan för mig i kväll. Tänkt åka dit länge , men sen så tveka jag mer och mer när jag tänkte på att jag måste göra i ordning mig , sätta mig och åka en jätte lång och tråkig väg ända till Trollhättan va där i drygt 2½ timme kanske och sen åka hem igen. Kände att de va lite tidsbrist på de hela. Kanske inte hinner få upp stämningen. Eller så är de tvärtom att jag går misste om massa nu. Som jag säkerligen gör. Men jag hoppas att alla andra har megaskoj iallafall. Vem vet , kanske får jag mig ett ryck om åker ändå. Kan säga att de är fortfarande lite lockande att träffa alla.

Menmen. Jag har hela livet framför mig att träffas och hitta på nånting igen.

Nu ska jag bara kolla Tv och kanske äta nåt gott.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0