The road to home.


Kanske ett onödigt inlägg. Men jag har ingenting att göra så då får jag fördröja tiden med att skriva lite i bloggen.
Kom hem i från Grästorp nyss. Hjälpt mamma lite i gymmet. Hann egentligen bara sopa lite sen så skickade dom i väg oss på ett ärende till Vara. Fick med mig natalie som sällskap , slapp sitta själv och åka den tråkiga vägen. Åkte till Vara IT hämtade en skiva. Sen tog vi och åkte till systemet när vi ändå va i vara. Sen skulle jag åka och tvätta rutan på din X för spolar vätskan är slut. Då fick vi en hel bil's blickar efter oss. Haha! är man snygg så är man d; Tss ,
När vi kommit till Grästorp igen gick vi och åt lite , blev en skaldjurssallad för min del. Väldigt god & gosch så mätt jag blev. Skönt , då slapp jag laga middag idag iaf. Men kanske ska va snäll mot Hun' och överraska honom med nåt gott.

Jag är sugen på vin. Bara för jag köpte de förut. Bara sitta några pers och dricka lite vin och äta nåt gott. Tex , räkor.
Jag får lugna mig tills på Lördag. Då jag ska pimpla vin hemma hos Sara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0