Thank gud it's sunday.



Klockan är bara halv 5. Vad ska jag göra hela denna kvällen ensam? andreas kommer inte hem fören ikväll. Vilket betyder att jag har , Ingenting att göra i några timmar till. suck! Käkade precis en Pannpizza och drack redbull. Min middag idag. Så nu har mitt blodsocker stigit igen. Va riktigt grining förut kände jag. Nåt som gör mig glad är att avsnitt 13 ha kommit på One tree hill. Fast inte med svensk text och de suger lite. För man förstår inte allt dom säger , dom pratat lite otydligt ibland. Men bara att ladda hem på nytt när de kommer och se igen, om och om igen.

Nu ska jag kolla avsnitten sen ringa runt och ragga med mig någon på en promenad.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0