Stop sign ,


Måndag idag då. Vilket betyder jobba , 17-21:45. Så de är ju inte så länge. Men skönt att komma igång lite igen. Just nu sitter jag här och har inte vaknat riktigt än. Vaknade av att andreas slängde min duntoffla rakt i ansiktet när han kom hem från jobbet för att äta lunch. Sen stod han där med världens största leende på läpparna. Då gick jag också upp för att göra han sällskap och äta lite frulle. Ska även hinna med att ringa ett nytt jobb idag , gå till Kupan och kolla om dom har några billiga skridskor man kan köpa. Jag börjar gråta snart om jag inte får åka skridskor och spela lite hockey.

Igår åkte vi till Göteborg med Patrik , Hampus och Sebastian. Skulle kolla på Innebanndy , Pixbo - Helsingborg.
Tyvärr va inte Henke Larsson med denna gången. Då fick jag en liten tår i ögat ! Men jävla va mycket folk de va. De va 8990 pers inne i skandinavium. Inte visste jag att de va så många som tyckte om att kolla på Innebanndy. Fick mig en chock faktis. Men äre Pixbo som spelar så äre :) Men de va kul. Trodde de skulle va roligare faktis , men de va trevligt ändå att komma ut på nånting.

Nu blir de Kaffe och försöka göra i ordning mig lite. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0