So fresh , So clean.


Tog mig nyss en skön behövlig dusch. Så nu känner jag mig lite piggare!
När jag stod i dushen så kom jag och tänka på en klubb Jag och Linndy , Mariella hade när vi va mindre. Jag kommer alltid att tänka på massa saker just när jag duschar. Men iaf , Vi hade en konflakesklubb. Varför vi hette konflakes vet jag inte. Kanske kan bero på våran fina låt vi kom på till. Kommer dessvärre bara ihåg lite av refrängen. " Konflakes , konflakes underbara konflakes , ingen annan är så bra som våran konflakes " , osv. & till de hade vi en dans. Haha! som vi stolt visade upp för Linndas föräldrar. Ja de va kul & våran klubb tillbringade vi i ett gamalt röttethus vi hittade som vi inte fick va i. Men vi var där i smyg ändå.

Även igår berättade Jag och Mariella för sara och Natalie lite av allt vi gjort när vi va små. Åh , den tiden saknar jag verkligen! Jag vill va liten igen & hitta på dom sjukaste sakerna som man kan hitta på.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0