Snodde av mumin.

Tidsfördrivning.


Ditt namn?
Frida
Födelsedatum? 880727
Hur Lång är du? 164
Spelar du något instrument? nej, men blockfljt kan jag minsann (;
Dina första tankar när du vaknar? Jag vill somna om.
Är du hungrig? Nepp.
Vart befinner du dig just nu? I datarummet.
Biter du på naglarna? Inte naglarna , men nagelbanden.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita.
Är du bra på? Lyssna på folk och skratta.
Har du några husdjur? Näe. Men ska köpa oss en katt.
Är du singel? Nej!
Vem är snyggast? Vin diesel och andreas.
Vem vet mest om dig? Mariella och andreas.
Vad vill du ha just nu? En godis påse.
Ditt mål i livet? Gå ner några mer kilon , och vara nöjd med mina dagar.
Rädd för? Mörka skogar , mörka källare , spindlar.
Hur gammal är den äldsta personen du kysst? Hm. Jadu , han är nog 23 nu.
Har du körkort? Ja!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Patrichia.
Pepsi eller Coca cola? Coca cöla.
McDonalds eller Burgerking? Om andreas är med så är de donken. annars burkerking.
Sjunger du? Nja. speciellt när jag kör bil själv. då tar jag i för fulla muggar.
Vad har du för skostorlek? 37 oftast men det varierar.
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Nej.
Vill du gifta dig? Ja de tror jag nog.
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja. dom är världsbäst.
Din hårfärg?  Blond.
Skorna du hade på dig idag? mina duntofflor.
Grönan eller Liseberg? Liseberg
Vad sover du i? De är lite olika , vad jag känner för.
Kläder du har på dig? mysbyxor och ett linne.
Favoritårstid? Sommar , helt klart.
Favoritmat och dryck? Créps och mjölk.
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej de är Frida. eller , ah de är Frida.
Hur svarar du i mobilen? Nämen tjenare , tjenare , tjenare.
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? pilla mig i näsan
Vad var det senaste någon sa till dig? Kan du dra ut sladden till boxen.
Druckit idag? Ingenting faktis.
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet.
Godaste glassmaken? Polkagris smak.
Sover du tungt? oftast ja.
Drömmer du mardrömmar? Händer väl inte allt för ofta.
Favoritklädsel? olika.
Vad ser du om du tittar till höger? en vägg.
Favoritgodis? choklad & rosa pussmunnar.
Hur många kuddar sover du med? 4a.
Längtar du mest efter just nu? Att få klippa mig.
Vad väntar dig om 10 år? miljonär och jävligt känd.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? haha , de vill ni inte veta d;
Saknar du någon nu? Ja
Snus eller cigaretter? Ciggaretter
Vill du ha barn? Klart. Jag vill ha två små skitungar.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nja. Varför ska man va 21 ?
Är du snäll? Näe. jag är en elak människa.
Är du blyg? ibland :D
Tycker du att du har fin dialekt? Ja föfan.
Har du spytt i någons knä? Näe.
Tycker du om fester? Ajjämen. Om de är roligt folk.
Tycker folk du är snygg? Fråga?
Är du modig? Alltid.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej.
Har du bråkat med någon idag? Nixpix.
Vad har du för planer till helgen? Fredag blir de mys & Lördag blir de kalas i gbg sen redbullcup.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? mej kvittar de , 20 är bra. För de är jag redan.
Är 50 cent bra? har aldrig ägt en.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? japp
En bra film? A walk to remember , I am a legend.
Vem får en kram? Papsen & mamsen.
Vem får en puss? Älskling.
Brukar du läsa horoskop? Ja de händer väl.
Sprit, cider, vin eller öl? Vad jag är sugen på. men för de mesta , sprit.
Kan du baka bullar? Jao, och goda blir dom
Bläck eller blyerts? Bläck
Katt eller råtta? Katt.
Hund eller katt?  Hund.
Vad såg du senast på tv? Scrubs i går kväll.
Tycker du om din pappa? Ja de är klart , han r världesn bästa pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0