Skit , Fäller en tår i ögat.



ÅH! Jag ska jobba idag. Skit! Visst jag behöver verkligen pengarna så de deppar jag inte över. Men jag skulle ju ut idag med några tjejor från gamla klassen som jag inte träffat vissa av dom på evigheeeter. Jag hade sett fram emot de , låg tillomed igår kväll och funderade på vad jag skulle ha på mig för kläder & hur jag skulle göra med håret. Ja , ni vet så som bara tjejor kan ligga och fundera över. Men så ringde min mobil. Påminnelse att jag ska jobba ikväll till 21:15. Glömt , poff helt jävla väck i mitt huvvud. Men som tur är , är ju att jag inte jobbar överdrivet länge. Och om dom ska va på O´lerys länge ikväll , midnatts tid. så kanske jag hinner åka dit en sväng iaf och träffa några. Men de återstår och se i kväll.

Får ta igen de i morgon helt enkelt hos Sara. Men inte samma människor ju som jag ville träffa.
aja. Nu ska jag iaf slänga in en tvätt i maskinen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0