Norrland.


God morgon Världen. Då är de helg igen då. Dessa två veckor som har gått har man inte haft noll koll på vad de är för dag , de känns som de vart Fredag , Lördag , Söndag i två veckor nu. Men idag är de iaf fredag. Undra vad man ska hitta på idag då ? Vaknade ganska sent idag. Då blev de Havregrynsgröt sen datorn som vanligt. och nu har jag precis gjort i ordning mig lite. Vill ju inte se ut som ett nervvrak hela dagen. Ska nog gå ut och gå lite snart iaf , behöver röra på fläsket lite.

Åh , jag vill till Norrland. Jag vill åka skoter , Jag vill bada i snö , Jag vill kunna gå ut och göra va fan man vill där uppe i skogarna. Men mest av allt åka skoter dagarna långa. Min dröm! Jag är nog en liten hitta på människa. Jag älskar att åka skridskor och spela hockey. Jag älskar hockey ur huvudtaget. Jag gillar att åka båt och fiska , eller bara stå vid kanten och fiska. Jag gillar att åka skidor. Jag gillar allt , när de har med att hitta på saker.
Jeje , Nu ska jag ut. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0