Morning Morning.


Gick upp hyfsat tidigt idag. kl 10 iallafall. Måste vakna tidigare så jag kanske somnar tidigare på kvällarna.
Kokade Kaffe och gjorde havregryns gröt till frulle. Sen hamnade jag såklart vid datorn dirket , Men nu har jag kollat allt jag brukar kolla. Läst mina favvo bloggar + några till , facebook och bilddagboken. Så ska försöka få på mig lite andra kläder för att gå till affären. Köpa på mig lite nyttig mat. Ska köpa på mig ett helt lager med massa Grönsaker , Frukt , Tonfisk , Räkor , Avokado och Fetaost. Sen är mina middagar avklarade! Senare idag ska jag åka till Grästorp en stund. & efter de blir de Hockey i kära Tumleberg. Så de va min dag. Kommer nog inget mer inlägg idag.
Kiss and Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0