Leave out all the rest ,


Nu när de är 2009 så måste man ju ha nyårslöften. Och mina för detta året blir nog att börja äta lite sundare och lite nyttigare. Min GI vecka höll ju bara i ca två veckor sen blev de fett och flöt igen. Men äta lite nyttigare och bara äta godis på helgerna vilket betyder. Fre , Lör , söndag som är helg för mig. De är så lätt att bara ta en godis bit då och då och sen vilja ha de jämt. Men nu ska jag verkligen peppa , peppa mig själv att inte göra detta. Sen kanske jag ska försöka att få gjort saker med en gång , ist för att dra ut på de jämt. Om jag har bestämmt mig att göra nåt i morgon som jag måste göra så ska jag försöka göra detta ist för att tänka , Eh jag gör de i morgon ist och sen dagen efter blir de samma visa igen. Just nu är jag världelös på att göra sånt jag måste få gjort! Jag drar helst ut på de. Kanske lite för lat , kanske lite för feg.

Skönt att mamma öppnar gymmet snart så man kommer igång med lite träning också.
Ska nog ta och slå en pling till henne föresten , Så hare bra. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0