Klippt.


Nu har Mariella och Sara precis gått. & jag har fått mig en rejäl klippning. Mariella tog bort i princip allt de slitna. Och mitt hår kanske inte är de mest vårdade håret som finns. Sen efter all min färgning och silvershampoo så har de blivit en hel del slitage. Men nu är de borta iaf , känns skönt. Men de är väldigt tunt och kort. Sen blev de en lugg också. Vet inte riktigt än om jag blev nöjd eller om jag ångrar mig. Har inte kommit på de där riktigt än. Har varken kommit på någon snygg frisyr man kan ha ofta. Men allt löser sig med lite mer makeup i face't och upp piffad för utgång. Skönt att de är borta iaf!

Nu ska jag gå till affären och köpa mig frukt. Sugen på fruktsallad.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0