Jag vill bo i en svamp , annars får jag ..


Äntligen Fredag. Jag gillar nog Fredagar mest på vecken efter söndag. Fredag är liksom, Tv mys , god mat , Godis och göra nåt roligt med sina vänner. Jag ska iaf åka till Grästorp idag och träna sen när de öppnar. Kanske va med på Pump får se. annars blir de bara gymmet! Sen ikväll vet jag faktis inte vad jag ska göra. Kolla Let's dance och mysa med en godispåse. Haha! Helst ska jag låta bli de , men de är ju faktis helg nu.

Detta kanske är helt ointressant. Men nyss när jag duschade så så fick jag kramp i ryggen. De bara smällde till & jag kunde inte röra på mig. Jävlar vad ont de gjorde ! & så höll de på kanske i 5 minuter eller nåt och där stor jag och visste inte vart jag skulle ta vägen eller hur jag skulle stå så att de skulle försvinna. Men sen släpptde de som tur är. Men då har jag fått känna att jag lever iallafall.
Hoppas ni får en bra Fredag. För de ska jag ha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0