I want to move my ass.


åh , vad jag vill flytta just nu. Jag vill inte bo här längre. Varför är jag aldrig nöjd ? Våran lägenhet är super fin , finare får man leta efter här omkring. Men jag vill ha nytt & lite billigare. Ska ringa på 3 st lägenheter i morgon tänkte jag som jag vet är lediga. Om dom är snygga , de återstår och se , men kolla skadar ju aldrig. Kanske flytta till arentorp ovanför sysslingen alma? Men då kommer jag sakna närheten av alla affärer. Så vet inte om jag klara de. Jag är en nörd, Jag vet! Men jag vill kunna gå till affären när jag vill , utan att ha problem med bil osv. Ge mig den perfekta lägenheten någon.

Jeje , måste hursomhelst prata med Babe först.
Nu ska jag åka till jobbet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0