Home , sweet home.


Då va ännu några timmar på jobbet avklarat. Idag gick allt väldigt fort , va nog klara med allt redan vid halv 9. Så de va bara att sitta av tiden och tjöta , Lite segt faktis. Sen åkte jag till Tumleberg för att hämta andreas. Sen när vi äntligen va hemma sa han att vi skulle till Alex. Han , alex och simon skulle dricka öl och spela NHL tills Junior VM börjar. Men Nej , Jag är alldeles för trött för att åka till alex direkt efter jobbet och kolla på när dom spelar NHL , Gäsp. Så stannade hemma för att vila lite och om jag inte somnar ska jag palla mig iväg senare till alex för att kolla Junior VM iaf. För de kan man bara inte missa! Hoppas hoppas verkligen att dom vinner idag , Så canada får sig en tänkare.



Nu ska jag lägga mig i sängen en stund och kolla scrubs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0