Helvetes morgon.


Min morgon började inte bra! Inte nånstans. Somnade 4 i natt ungefär. Vaknade klockan 6 av andreas väckarklocka som ringde. somnade om vid 8 tiden , sen vaknade jag vid 10 då andreas fick för sig att byta våran boxer från vardagsrummet till sov morgon. Sen va de bara en jävla smäll och tvn flög ner i golvet som gick i sönder liksaså boxern. Då va ju jag lagom glad , trött och irreterad som jag redan var långt innan av sömnbrist , låg jag i sängen och muttrade för mig själv och irretrationen vred sig inne i kroppen. Men tyst som en mus var jag , så jag inte skulle slänga ur mig några dumma ord så morgonen blev ännu mer förstörd. Så min morgon har bestått av att andreas ligger i sängen. Jag kollar datorn återigen 1943002 gånger ! & absolut inget mer finns att göra. Ja hejja , för en underbar Lördag. JAG FÅR PANIK !!

Fuck ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0