HEJ, 2009.


Gårdagen va lugn. Efter jag och andreas varit på willys kom oscar efter ett tag. Grabbarna satt och spelade lite NHL och drack öl medans jag smuttade på min cider och sminkade mig. Sedan gick vi vidare till Mattias. Där de va lite folk , satt där och drack lite och tjötade tills klockan blev 10 i 12. Då gick vi fram till torget för att träffa ännu mer fulla och glada människor och kolla på alla rakerter. Va ganska nykter detta året. Men de är skönt , för idag är jag någolunda pigg.
Träffade även Mariella detta året , då blev jag glad. Dom två senaste åren när vi varit på torget har jag aldrig hittat henne , men detta året fick jag krama henne och önska gott nytt år! :)

Idag är jag pigg , men ändå ganska slö , sovit för länge tror jag. Älsk kom hem vid 12 tiden tror jag, då somnade han direkt och jag också. Så sen vaknade vi inte fören kl 15:00 då va de vara att gå upp och laga mat. Spagetthi och Köttfärssås. & jag säger de igen. Andreas är bäst på Köttfärssås. Jag har världens bästa att göra de!
Nu blir de film.

Gjorde ni igår då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0