Häy Friday.


De va värst vad jag har gjort mkt denna morgonen känns de som. Vaknade av att Pappa ringde och när jag låg och pratade med han ringde andreas mamma också som undrade om hon kunde komma förbi en sväng innan hennes buss gick hem. Självklart! Så medans jag pratade med pappa , försökte jag fixa min morgon frisyr och byta kläder. Sen kom Käthe , satt och tjöta lite. Sen kvar över kom andreas. Åkte med till hans jobb för att sedan ta bilen. Ska jobba idag så måste ha bilen då. Värmde lite mat när jag va hemma igen som blev över sedan igår , men de va inte gott ! Så tog mig två mackor ist. Bra Frida. Försöker gå ner i vikt och trycker i mig massa mackor ist , wooh. Jag lyckas bra på den fronten!

aja nu ska jag försöka gå ut lite och kanske hinna med att städa lite innan jobbet.
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0