Guru Josh - Infinity.


... Bästa party låten. Men den kan man skaka ass'et rejält.

Efter en lång promenad igår med Jeanette så fick jag mig ett litet ryck när jag kom hem. Jag tränade som fan. Massa situps och så körde ja core här hemma. Har ju en skiva jag kan kolla på som hjälp. Men de mesta sitter i huvudet. Så idag har jag träningsvärken jag förtjärnar. Speciellt i magen. Så lite resultat blev de allt ,

Åh. Vad glad jag blir när jag lyssnar på Guru Josh Project. En riktigt städar låt , städa och dansa runt samtidigt. Jösses , klockan är snart 1 såg jag , då har jag tvätt tid. Höll på att glömma av de! Jeje , idag ska jag även klippa mig. Får se vad de blir för frisyr. Jag och Mariella kommer alltid på nåt fräckt. Ska bli riktigt skönt att få klippa te sig lite. Onödigt inlägg kände jag. men eh. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0