Friday.


Då va de Fredag igen då och en ny arbetsdag. Idag har jag inte gjort så mycket , kan inte göra så mycket heller eftersom man i stort sett går och väntar på att åka till jobbet. Men vart på systemet köpte mig en vinflaska. Boxarna va så jäkla dyra så de blev bara en flaska. Räcker gott och väl de också! Sen tog jag en sväng även inne på Hemköp. Köpte mig världens goaste paj ( Mexikopaj ) som jag precis smällde i mig. Så nu är jag mätt och belåten. Så nu blir de väl att sitta och dega här tills klockan är halv 3.

Åh , vad ska jag välja. Har tre alternativ av både sorten.
Tre alternativ att välja mellan jobb mässigt, Tre alternativ plugg mässigt.
Varför ska jag ha sån beslutångest jämt , jämt , jämt.

Kommentarer
Postat av: Janika

Blacktower boxen är inte så dyr :) kostar la ungefär 100 spänn

2009-01-30 @ 13:54:25
URL: http://mumintrollska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0