Fredags nöje.



Som jag skrev förut idag så skulle jag träna. & de gjorde jag också. 1 timme på gymmet och 1 timmes Pump pass. De va väldigt skönt att få träna av sig lite och de märktes verkligen i min kropp att jag inte tränat på några månader. Phu! När jag kom hem va jag vrålhungrig. Så då gjorde vi , Rostade mackor med räkor , ägg och någon vitlök/dill sås jag gjorde till. De va mega gott och väldigt gott med lite mat i magen. Sen köpte min alldeles egna älskling en godis påse till mig. Haha! På med kilorna igen. Bra Frida! Men de va nog lite fjäsk från hans håll med eftersom han ska ut idag. Så jag har roa't mig med att kolla på Lets Dance , druckit isvatten och käkat lite godis. Sen har jag även spelat röja flagg med N på msn. De är vårat fredags nöje. Roligare nöje får vi väl hoppas att vi lyckas få i morgon :)

Herrå mina små räkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0