Feelgood.


Hey , Ja då va de en ny vecka igen då. Segt som vanligt när man knappt jobbar nånting och vet inte hur mycket man får jobba heller. Så i min vardag händer de inte så mycket. Men idag har jag ringt till några mer hyresvärdar. Kollat om de finns nåt ledigt! Men som vanligt så är de aldrig något ledig i Vara. Varför är vara så efterfrågat att flytta till ? Men i morgon ska vi iaf till Arentorp & kolla på en. Sen har jag bara suttit och blegat på blocket i ett antal timmar. Kollat billig bil att köpa. Behöver verkligen en egen bil snart. Men Hun' får nog hjälpa mig med de. Han är lite mer haj på bilar oså.
Klockan 6 ska jag träna , Core pass idag.. Just nu är jag fet efter Spagettin & Köttfärssåsen jag smällde i mig nyss. Uhä! Så Core passar utmärkt sen.

Nu blir de soffan. Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0