Dead in my body.



Idag är jag riktigt slö & trött efter gårkvällens bravader. Dagen började med att jag gick upp vid 10 tiden för att göra i ordning mig och sen åka till Nbro hem till Mamma. Sen åkte vi till Göteborg för att fira min Morfar och Kusin som fyllde år. De va trevligt. God mat och dryck , sen blev de tårta på de också. Sen va min mage överfull och min kära mormor försöke lura på mig ännu mer mat. " Du är så mager Frida , ska du inte ha lite godis också då ? " Ja ni vet hur Mormor'ar kan vara. Som vanligt kom vi iväg alldeles för sent. Så sen va jag jätte stressad. Hemma vid 6 , Gjorde i ordning mig fort för att sedan gå till Bandyn vid sju tiden. De va trevligt som vanligt! Andreas och hans lag vann hela skiten. Så nu har dom VIP kort resten av säsongen ut på Kronan. Sen drog Jag , Natalie och Sara hem till mariella en sväng. Drack lite och lyssnade musik sen drog vi vidare till kronan. Hade faktis förvånadsvärt roligt denna gången. Lyckad kväll , absolut.

Som sagt , Jag är ganska död idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0