Blä.



Jag är så trött på min vardag. Ge mig ett riktigt jobb förfan. Jag orkar inte va timanställd på typ 3 ställen. De är riktigt drygt! Varför inte bara anställa mig ? Phu. Idag har jag föröverigt träningsvärk. Tränade core igår , men de va riktigt tråkigt pass måste jag erkänna. De va några lyft hit och dit , sen va de bara att göra en ny övning. Inte riktigt dom passen jag är van att gå på. Så efteråt för att få lite mer träning så tränade jag lite på gymmet också! Gav lite mer resultat , för idag känns de i mina axlar och rygg!
Snart ska jag gå och kolla min lön , fått lön idag. Jippi! Sen ska jag handla middagsmat. Sugen på kyckling idag så de blir nog grillad kyckling med någon god sallad till. Ikväll när Hun' kommer hem blir de kolla Lägenhet sen hockey. Så de va min dag de. Himla roligt , eller kanske inte.

ha de bäst , Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0