Bag in da box.


Nu är de tredje masiken jag sätter på. Hade mängder med tvätt ! Men nu får de va nog för nu får de inte plats mer på vårat tvättställ. Men nu lukat de så där underbart gott i hela lägenheten av sköljmedlet. Tänkt om den kunde hålla i sig jämt. Snart ska jag laga lite mat. Potatisgratäng & kött. Men för min del blir de nog mer Tonfisk , fetaost och sallad & kanske lite potatisgratäng , för de kan man inte motstå!
Fan , skulle gått till systemet idag ju och köpt mig en Box med vin. Men jag hinner inte nu & jag orkar inte heller. Jag är hungrig och skakar i min stackars kropp. Så får gå upp tidigare imon innan jobbet och göra detta. Om jag nu kommer ihåg detta. Minnet är inte som de ska alltid. Ålderskris ? Fyller ju faktis 21. Haha!

Yey , Nu blir de mat lagning.
Köss.

Kommentarer
Postat av: Janika

Näe, jag går komvux/omvårdnad i lidköping nu :)

2009-01-29 @ 16:51:04
URL: http://mumintrollska.blogg.se/
Postat av: Janika

Inte distans, läser på heltid, men det är bara lektioner 3 dagar i veckan just nu :)

2009-01-29 @ 17:45:34
URL: http://mumintrollska.blogg.se/
Postat av: Janika

Ja, man kan ju jobba vid sidan av studierna, + att man får högre lön när man har läst klart :D Jag tycker iaf att det är sjukt kul och mer intressant att läsa nu än vad det var i gymnasiet och så :)

2009-01-30 @ 11:43:13
URL: http://mumintrollska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0