Back home.


Nu var jag hemma igen efter jobbet. Fick reda på när jag kom till jobbet att de va några av dem gamla som spytt & mådde illa. Då ville jag bara hem igen! Magsjuka , Nejtack ! Men jobbet gick bra som vanligt och fort.
Nu sitter jag här igen. Men Mariella och Sara mina änglar ringde precis och frågade om vi skulle gå en kvällspromenad. Så nu hinner jag inte skriva mer. Kanske updt senare när jag kommer hem igen.

Puss <3


Updt ,
Hemma nu efter en lång och skön promenad. Skönt att snacka lite också allt mellan himmel och jord. Är pisseblöt nu i håret och ansiktet av all snö som faller ner. Men de är lite mysigt , ljusare blandannat. Så vad ska jag göra nu i min ensamhet. Något bra på Tv kanske ? skulle inte tro de. Tycker bara de är skit de mesta.

Kronan i morgon. Ska bli skoj! Natalie , Mariella , sara och kanske Adelé tyckte jag marre nämde kommer hit.
Great! Kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0