Alone.


Jag är hungrig. Men kan inte komma på nånting att laga. Sen har inte a , slutat jobbet än så vet inte när han kommer hem , så ingen idé att laga mat heller. Äta själv , njae låter inte så roligt. Får trösta mig med E.M.D - Alone så länge. soft låt!
Idag har jag hunnit med en del faktis. Plockat ner allt från granen. aldrig mer en riktigt gran. Hur kunde jag va så dum och luras och gå med på att skaffa de? Barr på hela golvet. De räcker att man blåser lite på granen så dröser de ner barr. Uch! Sen har jag även plockat ner lite mer julpynt. Tvättat två maskiner. Vart ute och gjort lite ärenden som jag inte hann med igår. De va nog de. Kändes som mer , men tiden bara tickar iväg.

Händer i helgen då ? De är kronan. Men får låta bli de denna gången. Varken lust eller råd faktis. Får även fjäska med Hun' att vi ska ha en myskväll hemma ist. Inte lät att lura han. Men nåt ska jag allt komma på d;

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0