21 Januari.




Just nu håller jag på att göra Hasselbackadepotatis i ugnen & till de blir de kött och grönpepparsås. Så vi får väl hoppas de blir gott. Jag är ingen höjdare på att laga god mat , men jag gör mitt bästa. Annars i dag har de inte hänt många knop. Sov till 11 ungefär , sen så har jag bara suttit framför datorn och degat. Men senare ska jag träffa Jeanette som är på besök i Nossebro. Ska bli roligt. Va evigheter sen vi sågs nu känns de som. Eller de va evigheter sen. Så vi ska väl ta våran vanliga promenad i Nossebro och prata om precis allt! Nu ska jag fortsätta med maten. Puss.

Kommentarer
Postat av: Janika

Haha, visst är den snygg :P

2009-01-22 @ 11:38:20
URL: http://mumintrollska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0