00:52


Idag har jag inte gjort allt för mycket. Vart en säng dag nästan hela morgonen. Sen gick jag upp för att göra min hemmagjorda soppa med vitlöksbröd till. Efter de åkte vi till Tumleberg nästan dirket hem till andreas föräldrar för att kolla hockey bla. Först Frölunda-Linköping. Kanon match! Men Junior VM är ändå sneppet bättre. Semifinal idag. Sverige-Slovakien. De såg mörkt ut ett tag tills 3e perioden då sverige drog i från rejält. Jag älskar nog hockey över allt annat. De är den grymmaste och roligaste sporten som finns att kolla på. & när de gäller sverige kan jag inte stå emot att kolla. Men sverige vann tillslut med 5-3 , GÖTT! Så nu är de final mot rysslan eller Kanada. Och jag kommer va hypernervös när den spelas. Jag kommer dö i förtid i hjärtinfark som andreas Pappa säger.

Men nu sitter jag här , andreas är och dricker öl med Tjeckerna på jobbet och jobbarpolarna. Roligt , att sitta här i min ensamhet och ha jätte tråkigt. Internet kollar man ju igenom ganska fort ;(
Får kolla lite tv ist. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0